Fitness ovesné sušenky – jednoduché, zdravé, chutné. Pouze 4 suroviny

Hledáte do svého fitness jídelníčku něco sladkého a zdravého? Chcete rychle dobít energii po tréninku? Vyzkoušejte fitness sušenky z ovesných vloček. Sušenky jsou zdravé, velmi chutné a jednoduché na přípravu. Budete potřebovat pouze 4 zdravé suroviny. Recept zvládne i začátečník.

 

Suroviny k přípravě sušenek z ovesných vloček

banány – 2x (150 g)

drcené ovesné vločky – 90 g

mletá skořice – jedna čajová lžička

med – dvě čajové lžičky

fitness_ovesne_susenky

 

Jak připravit sušenky z ovesných vloček?

Vidličkou rozmačkejte dva zralé banány. Smíchejte drcené ovesné vločky s rozmačkaným banánem. Přidejte čajovou lžičku skořice a dvě čajové lžičky medu. Pořádně promíchejte.

Na plech s papírem na pečení vyskládejte kuličky z ovesného těsta. Z kuliček udělejte placičky. Sušenky dejte péct do předehřáté trouby na 200 stupňů na 15-20 minut.

 

ovesne_susenky_priprava

 

 

Energie a nutriční hodnoty ovesných sušenek

Z připraveného těsta získáte 12 sušenek.

 

Energetická hodnota – 2120 kJ

bílkoviny – 14 g

sacharidy – 95 g

tuky – 6,5 g

vláknina – 12 g

 

Jedna sušenka: energetická hodnota 177 kJ, bílkoviny 1,5 g, sacharidy 8 g, tuky 0,5 g, vláknina 1 g

 

 

Proč jsou sušenky z ovesných vloček tak zdravé?

banán –  kromě vitamínů C, B a A navíc obsahuje i minerální látky hořčík, vápník, fosfor a draslík. Banán je zdrojem rychlé energie, kterou ocení nejen sportovci.

ovesné vločky – jsou zdrojem řady živin. Vláknina v ovesných vločkách reguluje cholesterol, glukózu v krvi a snižuje krevní tlak. Pozitivně působí nervovou soustavu.

skořice –  má blahodárné účinky na lidské tělo. Zlepšuje metabolismus, má antibiotické účinky a ničí bakterie

med – přírodní sladidlo a zdroj energie. Dlouhodobé užívání má pozitivní efekt na zdraví.

 

 

Další suroviny do ovesných sušenek

Příprava domácích fitness ovesných sušenek Vás finančně určitě nezruinuje. Jedna sušenka vás bude stát necelou jednu korunu.

Do ovesných sušenek můžete přidat samozřejmě i další suroviny. Oříšky, slunečnice, kokos, kakao, kandované ovoce. Vše je zdravé a chutné.

 

 

Domácí sušenky – víte co jíte

Domácí fitness sušenky jsou skvělým příkladem zdravého stravování. Neobsahují rafinovaný cukr, mouku a jiné nezdravé suroviny. Skvěle se hodí do Vašeho fitness jídelníčku.

Příprava je bleskově rychlá a  zvládne ji úplně každý.

A úplně nejpodstatnější je, že skvěle chutnají. Určitě nezůstanete pouze u jedné sušenky.

ovesne_susenky_final

 

Dobrou chuť

 

 

Podělte se s námi o Váš recept. Rádi zveřejníme recept, který bude jednoduchý, chutný a bude obsahovat zdravé suroviny.

Recepty nám můžete poslat na adresu redakce@tabataworkout.cz

 

 


Možná tě bude zajímat i…

Tabata časovače

Tabata – cvičení s vlastní váhou II

Tabata – cvičenís vlastní váhou I

Cviky pro Tabata trénink

Prkno – ideální cvik na břišní svaly

eBook – manuál pro efektivní cvičení a  zvýšení kondice

Kloubus – nová kloubní výživa

Letní speciál – Vysoké Tatry

 

kloubus-banner-300x250-b-v02

 

 

Zaujal tě článek? Poděl se o něj s kamarády. Stačí jeden klik.
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter