NŮŽKY – posílení spodní části břicha

Vytvarovat spodní část břišních svalů je velice náročný úkol. Pravděpodobně jsi už dokázal/a zpevnit a částečně vytvarovat horní část. Čtyři kostky se už rýsují, ale možná je pro tebe nadlidský úkol získat poslední dvě kostičky k dokonalému sixpacku. Nezoufej, existuje řada cviků, díky kterým vysněného cíle dosáhneš. Níže popíšu cvik, u kterého nebudeš potřebovat žádné cvičební pomůcky. Vystačíš si pouze s vlastní váhou. Cvik se jmenuje Scissors, český nůžky.

 

nuzky

 

Nůžky – co posílím

Tento cvik je primárně určen k posílení spodní části břišních svalů.  Přímý břišní sval tě bude pěkně pálit. Dále posílíš čtyřhlavý sval stehenní a dáš zabrat i svalům hlubokého stabilizačního systému.

 

 

Jak správně dělat nůžky

Tento cvik se provádí v leže na zádech. Možná bude vypadat nenáročně, ale opak je pravdou.

 

Výchozí poloha:

Lehni si na záda. Nohy ponechej u sebe a natažené. Ruce polož volně podél těla.  

 

Fáze cviku:

  1. ruce si polož pod zadek dlaněmi dolů
  2. bedra přitiskni k podložce
  3. zatni břicho
  4. zvedni obě nohy těsně nad zem. Čím níže, tím je cvik náročnější.
  5. vodorovně začni kmitat nohama. Pravá noha, zprava doleva. Levá noha, zleva doprava. Nohy se navzájem kříží.
  6. kmity prováděj pomalu a procítěně

 

Pokud chceš zapojit i horní břicho, zvedni hlavu nad podložku.

 

 

Na co si dát pozor:

  • kolena i špičky u nohou jsou propnuty
  • Mostování. Bedra musí byt po celou dobu cviku na zemi. Pokud se záda kvůli únavě odlepí od podložky, přestaň a odpočiň si.
  • nezadržuj dech. Pravidelně dýchej.
  • během cviku nepokládej paty na zem

 

 

Tipy – pokud tě kmitání omrzí

Zkus místo vodorovného kmitání něco napsat. Co třeba  TABATA WORKOUT?

Nohy ponechej u sebe. Zvedni je do takové výšky, aby jsi mohl výrazně napsat celý název našeho webu. Je to příliš jednoduché? Přidej ještě náš slogan CVIČ EFEKTIVNĚ.

Stále Easy? Dobře, nakresli naše logo, které vyjadřuje dokonalý sixpack.  

tabata workout logo

Teď nás asi nesnášíš, co?

Ale věř nám, TABATA WORKOUT – CVIČ EFEKTIVNĚ  ti sixpack na břiše udělá :-)

 

 

Závěr:

Břicho je velice probletická partie. Sedy lehy nebo sklapovačky účinně zpevní hlavně horní část břišních svalů. Bohužel většina lidí má ochablou spodní část břicha. Na tuto partii má pozitivní vliv cvik, kterému říkáme nůžky. Proto tento cvik najdeš v naší TABATĚ.  

 

Tip z Internetu:

 


 

Možná tě bude zajímat i…

HOROLEZEC – kardio. síla, core. Vše v jednom

SKLAPOVAČKY, aneb pořádné buchty na těle

PRKNO – ideální cvik na břišní svaly

Cvič efektivně !!!

Plank test – překroč svou hranici

 

 

zdroj obrázku: pinterest.com

Zaujal tě článek? Poděl se o něj s kamarády. Stačí jeden klik.
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter